פגישות סיוע
בקצרה:
- מרכזי הסיוע מציעים לנפגעות, נפגעים וסביבתם הקרובה שיחת סיוע פנים-אל-פנים
- פגישת הסיוע מאפשרת לברר לעומק את צורכי הפונה ולסייע במציאת המענים המתאימים
- השיחה יכולה להתקיים לבד או בנוכחות מלווים לבחירתך
- אפשר לתאם פגישה דרך פניה לקו הסיוע

מרכזי הסיוע מציעים מענה בטלפון, בווטסאפ ובצ'אט אנונימי. בנוסף, מציעים מרכזי הסיוע ברחבי הארץ גם פגישות פרונטליות עם רכזת או מתנדבת מנוסה המתקיימות במרכזים עצמם. הפגישות מיועדות לנפגעות ולנפגעים עצמם, אך גם למעגלי התמיכה הקרובים, כמו הורים.
בפגישה נבין יחד מהם הצרכים שלך ומה נחוץ כדי להתמודד עם הטראומה. זה המקום להציף את הקשיים, הלבטים והחששות, לקבל מידע רלוונטי מהצוות המקצועי שלנו ולשמוע מה אפשרויות הפעולה שלך. הפגישה יכולה לשמש לתמיכה בלבד, או עבור מידע וחיבור למענים שונים בקהילה, כמו טיפול נפשי, תמיכה מביטוח לאומי או הליכים משפטיים (ולהמשיך לליווי ייעודי עבור כל אחד מהם). אם יש צורך, נוכל לחשוב יחד איתך על פתרונות אחרים שנחוצים כרגע.
לפגישה אפשר לבוא לבד או עם ליווי לבחירתך – כמו הורים, חברה או אח. כך או כך, מבחינתנו הצרכים והרצונות שלך הם המוקד, והבחירה איך לפעול תישאר בידיים שלך*.
בהמשך, נוכל לסייע לך במציאת המענים המתאימים במרכזי הסיוע או בקהילה ונמשיך ללוות אותך כל עוד יתאים לך.
קביעת הפגישה נעשית באמצעות פנייה לקו הסיוע. השיחה מנותבת למרכז הסיוע הקרוב אליך, ושם תיקבע הפגישה.
* במקרים בהם חלה עלינו חובה חוקית לדווח על הפגיעה, אנחנו ניידע אותך ונוכל להמשיך ללוות אותך לאורך התהליך לפי רצונך.
פורסם: 27.02.2025